Breakout • Recenze na filmy #3

27. december 2016 at 21:16 | Dominique |  Recenze na filmy
Pěkný večer přeju. :)
Tak už máme za sebou Štědrý den, rozdávání i rozbalování dárků, jedení salátů a tak podobně. :D Klidně se mi do komentářů pochlubte, co jste dostali pěkného pod stromeček. Jelikož my školáci máme prázdniny, tak mám spoustu volného času a proto jsem stihla shlédnout spoustu filmů. Moc často recenze na filmy nepíšu a tohle bude teprve třetí recenze. Ale protože mě film velice ohromil a strašně se mi líbil, ráda bych vám o něm napsala. Pokud jste film už někdo viděl, napište mi určitě do komentářů, jak se vám líbil/nelíbil. :)

Breakout

Obsah: V centru všeho dění stojí mladý hrdina Nia, jehož životní náplní jsou přátelé, hudba a breakdance. Jeho život se však naprosto změní, když je jeho nejlepší přítel Pulpo těžce zraněn při rvačce s konkurenčním gangem. Nia čelí obvinění policie, že zbil Pulpa on. Co bude dál? Udá Nia pravého viníka policii, pomstí se mu za přítele sám, dojde k úplně jiné odplatě? Niova hrdost, vytrvalost, odvaha. A Nicole, krásná ale tvrdá právnička, která chce Niovi za každou cenu pomoci. Breakout je přesvědčivý snímek o životě předměstských gangů, o cti, o přátelství a o lásce, ale především je to příběh mladíka a jeho útěku z mizerného života pomocí hudby a tance.

Drama / Hudební Švýcarsko, 2007, 100 min

Režie: Mike Eschmann

Hrají: Nils Althaus, Stress, Hanspeter Müller, Melanie Winiger, Joel Basman, Max Loong, Roeland Wiesnekker, Max Rüdlinger

- Nikdy bych to neřekla, ale film se mi tedy moc líbil. Jednak se mi líbilo to, že jsem prostě podobný film nikdy snad neviděla. Film je hlavně švýcarský se švýcarskými herci, což pro mě byla taky novinka. Líbí se mi na filmu, že je hlavně realistický. Že na ulici to opravdu takhle chodí, že to takhle vypadá v některých diagnostických ústavech, kde jsou rvačky na denním pořádku. Také se mi líbilo odhodlání hlavního hrdiny. Film je z celkem drsného prostředí. Další překvapení pro mě bylo, že se mi líbila i hudba. Film je hodně motivující a řekla bych, že se tam objevila i ta troška romantiky, ale to snad minimum. Takže pokud nemáte náladu na nějaké romantické filmy a chcete více něco akčnějšího, doporučila bych zrovna tenhle film.

Pokud vás někoho z popisu již zaujal, tak na větší navnazení tu je trailer. :)

Pro dnešek se s vámi loučím a moc se těším na vaše komentáře! ♥

Be the first one to judge this article.